Interviu cu Mirela Clapsan - ”Doamna Elena mi-a redat încrederea în mine”



   
Numele meu este Mirela Clapsan și am 23 de ani. Anul trecut am terminat Facultatea de Comunicare și Relații Publice, iar în prezent sunt angajată în cadrul companiei Dante Internațional (eMag), unde ocup funcția de Helpdesk Call Center. În luna noiembrie a anului 2014 a avut loc a doua „explozie” în ceea ce privește tenul meu. În aproximativ 2 săptămâni m-am trezit cu fața plină de coșuri, coșuri care deja se transformaseră în răni. Pentru că aveam deja experiență în astfel de cazuri, am încercat să tratez problema ca atare, fără să întru în panică.  
  
 Parcusul pe care urma să îl am era „simplu”: numeroase întâlniri cu medicul dermatolog, urmate de o perioadă lungă de vindecare. Așa am și procedat, însă am avut ghinionul că doctorul care mă tratase în urmă cu 3 ani se mutase din București, deci am încercat să caut altă persoană de încredere, dar partea proastă a fost că m-am lovit de foarte multă indiferență, ceea ce m-a făcut să renunț la ideea că m-aș putea vindeca. Într-o seară, stăteam în pat și ascultăm muzică, când am văzut un post despre Estet Studio care se ocupă cu tratarea acneei. Am râs și în sinea mea am spus: „Uite, alte reclame inutile care nu fac altceva decât să mintă săracii oameni”. Totuși, ceva m-a îndemnat să dau click și când am intrat și am văzut filmulețele postate de doamna Elena parcă am prins curaj. După două săptămâni am pus mâna pe telefon și am făcut prima programare.  
  
 Prima întâlnire a avut loc în luna februarie și țin minte că m-am chinuit un pic până am găsit locația (mă refer la clădirea în sine), iar frigul de afară nu mă ajuta deloc. într-un final am ajuns și, ușor stingherită, a început și prima ședință. Până în luna noiembrie, tenul meu arăta normal (un coșuleț ici, colo). De atunci și până în februarie tenul însă a început să arate foarte rău, mai ales în zonă maxilarului și a bărbiei. Până să încep ședințele la Estet Studio, față mea a fost „bombardata” cu tot felul de creme, soluții etc., iar degetele de la mâini și cele de la picioare nu mi-ar ajunge pentru a le enumera. Recunosc: trăim într-o lume superficială! Aspectul fizic contează, mai ales când lucrezi într-un mediu unde interacționezi cu oamenii în fiecare zi. Când aveam probleme cu tenul trebuia să mă gândesc mereu cum pot acoperi toate semnele, iar de ieșit din casă nemachiată nici nu încăpea discuție.  
  

 Pot spune că problemele mele cu tenul au început încă din clasa a 8-a, însă am pus totul pe seama pubertății, dar cu trecerea timpului am observat că ceea ce se întâmplă cu adevărat pe fața mea depășea cu siguranță acel stadiu. În ceea ce privește încrederea în doamna Elena, la început tot ce am putut să fac a fost să sper. Să sper că totul va fi bine și că tenul meu va arăta normal, fără răni și cicatrici. Încrederea a început să capete contur încă din a 2-a ședință. Când am văzut rezultatele într-un timp atât de scurt, mi-am dat seama că lucrurile merg bine, iar în curând au început să apară și reacții din partea celor din jur. Eu, fiind pasionată de make-up, să am un ten sănătos înseamnă foarte mult. Odată ce tenul meu s-a vindecat pot începe să profesez, folosindu-mă de propria imagine. Pentru ca un ten să se mențină sănătos trebuie să fii foarte atent la îngrijirea acestuia, iar primul pas îl reprezintă demachierea. Niciodată nu mă bag la somn machiata. Un alt factor pe care îl consider că fiind de bază este stilul de viață sănătos. Încerc să mă hidratez, să mănânc sănătos și să fac sport. Recunosc, în ambele cazuri în care m-am confruntat cu acneea severă, starea mea de spirit a fost la pământ. Prima dată am căzut în depresie, nu mai voiam să mă duc la facultate, să ies din casă.  
  
În prezent sunt o persoană încrezătoare în mine însămi. Tenul meu se află încă sub observație. Doamna Elena mai lucrează la semne. Cel mai probabil în primăvară tenul meu va fi impecabil. Diferențele dintre cele două „Mirele” sunt numeroase. Vechea Mirela nu putea să mențină contactul vizual cu o persoană mai mult de 2 secunde, nu avea încredere în sine și ura să se uite în oglindă. În plus, în aceste luni am ajuns să o cunosc pe doamna Elena. Este o persoană specială care își face munca cu pasiune. Este foarte important să lucrezi din plăcere, nu din obligație. Le-am recomandat-o pe doamna Elena și altor prietene care fie au probleme cu tenul, fie vor să aibă niște sprâncene de invidiat. Au în fața lor dovada vie că nu mint! în ziua în care am intrat pe blogul Estet Studio cu siguranță am devenit o altă persoană mai ales că s-a creat și o relație specială cu doamna Elena. O admir foarte mult și mă rog lui Dumnezeu să o țină sănătoasă cât mai mult timp!

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu