Proces de vindecare a acneei dupa 7 luni


Acest articol îl scriu pentru toți cei care suferă de acnee. Vreau să îți arat că există speranța de a te putea uita din nou în oglindă și să fi fericit de ceea ce vezi. 

Dacă ai orice fel de întrebare legată de tenul tău nu ezita să mi-o adresezi în comentarii dedesubt sau trimite-mi un mail aici: estetstudiomedia@gmail.com cu subiectul TENUL MEU

Clarificare: 
Clienta din imagine încă mai vine la tratament și va mai veni o perioadă bună până când tenul va fi ținut sub control. Peste câteva luni când progresele vor fi din nou evidente voi prezenta evoluția acestui ten.





 În ianuarie am postat cazul Claudiei care suferea de acnee severă de mai mulți ani. Din august până în ianuarie a venit la studio pentru tratament și am prezentat imagini ce arătau lună de lună evoluția spre o situație mult mai bună a tenului. Acum revin cum am promis cu alte imagini.
 Cum mai este Claudia după încă două ședințe? Așa cum speram și cum ne dorim amândouă.
În poze se vede cum Claudia este fericită și sigură pe ea și aspectul ei. Spun asta pentru că atunci când a venit nu-și lega parul, se folosea de el pentru a-și acoperi cât mai mult fața. Pe când acum pozează cu părul prins.
 Din ianuarie și până acum în martie ne-am mai văzut de două ori. Acum ritmul este de o ședință la trei săptămâni. Mai apar coșuri dar mult, mult mai puține și atâta timp cât mai apar consider că încă nu am scăpat de acnee. Semnele și cicatricile se atenuează treptat. Aspectul tenului la șapte luni de la prima vizită este așa cum bine se vede cu totul altceva. Când își atinge fața mi-a spus ca e o senzație deosebită să o simtă netedă.  Probabil uitase cum e.

 Am folosit produsele Skeyndor, linia împotriva acneei Clear Balance și linia Derma Peel pentru tratarea imperfecțiunilor.
Pe curând.





1 comentarii :

Ioanaaa spunea...

Cat a costat prima sedinta a Claudiei? Si eu am acnee, insa stau cam prost cu banii. In cazul ei, cam ce suma plateste pe sedinta? Daca imi puteti spune, desigur. Multumesc.

Trimiteți un comentariu