Tutorial: Sprâncene Pensate Perfecte (Perfect Eyebrows Tutorial)



 Ciao fetelor,

De ceva timp mă bate gândul să fac niște tutoriale cu modul meu de-a pensa și azi am unul gata de a fi prezentat. Am încercat să fiu cât mai explicită și să prezint pașii urmați: demachiere, stabilirea formei, pensat, tuns și ultimele retușuri spre final. Nu am amintit de ceară, deși eu o folosesc pentru că nu poate fi folosită decât de cineva cu experiență și care deja are ochii formați să vadă sprânceana. Eu pensez din poziția în care pensează în general esteticienii cu clienta culcată, dar pentru că din acea poziție filmarea nu ieșea prea bine (focalizarea avea de suferit din cauza că mâna mea se tot mișca prea aproape de camera) am ales să prezint unii pași cu clienta ridicată. Sunt multe lucruri ce pot fi făcute mai bine, ma refer la partea tehnică de a produce un tutorial, cu siguranță că următoarele vor fi tehnic mai bune și desigur mai explicite în privința a ceea ce vreau să transmit.

Această clientă mai este prezentată cu poze înainte și după în articolul acesta. A fost foarte draguță să mă ajute ca model așa că încă o dată iți mulțumesc Andreia. Ce aș mai putea să adaug este că atunci când stabilim forma la sprâncenele noastre sau ale altora să nu vă gândiți la o formă anume, să vă uitați atent ce potențial au respectivele sprâncene (dese sau nu, grosimea dacă e bună sau trebuie refăcută, lungimea dacă e suficientă, cum e firul mai gros sau mai firav, mai lung sau nu) și în funcție de aceste date ale sprâncenelor respective să le gândiți de acum ținând cont de trăsăturile faciale. Căutați să nu faceți lucruri forțate de exemplu: unghiuri pentru a creea arcuire, sau să deplasați sprâncenele de lângă nas din cauza acelor măsurători care nu se prea potrivesc nimănui, ca în machiaj mai puțin înseamnă mai mult -- nu sunt cuvintele mele dar rezumă foarte bine ideea. Căutați forma cea mai firească și mai bine să nu pensați prea mult pentru a evita greșeli și a permite ședințelor ulterioare să vedeți mai bine forma potrivită. Să nu vă așteptați să vă iasă din prima, de aceea mai bine la prima ședință o lăsați ceva mai groasă decât poate s-ar cere pentru a avea ulterior din ce stabili forma, arcuirea și grosimea.
Ar fi multe de spus și cu siguranță la următoarele tutoriale sau articole, în funcție de situațiile pe care voi le întâlniți și mi le transmiteți, voi veni cu complectări.

Ciao și pe curând.



0 comentarii :

Trimiteți un comentariu